onsdag 21 maj 2008

Onsdag


Hejsan !

Jag skulle egentligen vatt kvar på jouren i skolan idag, menärligt talat så pallade jag inte det.. :( DUMMA DUMMA ISA ! Så jag hoppade av bussen hos daddy efter skolan. Där var ingen hemma när jag kom, men efter ett tag kom Jon hem, men nu har han stuckit till gymmet.
Annika kmr snart, o pappa kanske kmr hem idag också.
Jag måste iallafall pluggapluggaplugga matte ! SÄRPANIK !

Men ajja, idag fick jag den goda nyheten att jag kmr få MVG i musik :) Och den dåliga nyheten att jag bara får VG i bild :( Men ajja, wtf.

Sen efter pluggandet ska jag äta, sen kolla tv, sen söva :P

Puss Puss på er alla ! (alla utom bengan dvs)


/Isa

1 kommentar:

Resenären sa...

Hej på dej! Jag hittade din kommentar hos mig men tog faktiskt bort den. Jag har rätt att bli sentimental ifall jag vill, har rätt att få tänka tillbaka på den lilla, lilla smula som du faktiskt var för 15 år sedan, och jag har rätt att beskriva saker och ting ur min vinkel!
Jag älskar dig!! och vet väldigt väl att du inte är 3 år längre...
Saknar dig, ses i morr´n! GRATTIS till MVG!!