söndag 11 januari 2009

Blandat

Herregud va denna helgen gick snabbt! :O
Igår va jag på väla med mamma och köpte två par jeans, en näspiercing, ny jacka+skidbyxor och en annan sak ;D
& idag blev det badhuset och motionssimma lite (:

Och imorgon är det skolan igen ;( Pallar verkligen inte med ännu en ny vecka! Upp tidigt på morgonen och lägga sig tidigt på kvällen, usch! Nu ska jag snart lägga mig och kolla beck tills jag somnar (y)
Mina nyårslöften är att sluta bita på naglarna (för typ tionde året i rad) och att sluuuta med massa socker&sånt shit!
Det med sockret börjar jag med imorgon ;)

Denna veckan ska jag plugga satan! I torsdags&fredags gjorde jag sex sidor i matten! (y)
& igentligen skulle jag gjort klart grundkursen i helgen, men det blir lixom aldrig av att plugga hemma ;/

Fyfan va jag längtar tills jag slutar på fram, EN termin kvar! EN bara! Börja om, på en helt ny skola, nya människor, och gud va jag längtar! ;D Fyy va nervös jag kommer vara första dagen! Haha, herregud :p

Jahapp, nu har jag inte mycket mer att skriva, kanske skriver imorgon igen, om jag pallar :)

Puss

1 kommentar:

Resenären sa...

Ja... bara EN termin kvar i grundskolan!! Hej å hå, kämpa på - du är sååå duktig!!!

Och ja, helgen försvann snabbt som vanligt. Jag skulle vilja vara ledig jämt... *suckar*

Sov gott å puss å kram!
(förresten, BRA att du har bestämt dig för att sluta med både nagelbitning och socker och "sånt shit"!)