måndag 25 maj 2009

Skolan som vanligt


Hej allt folk!

Nu sitter jag i skolan och har precis kommit hit (: Klockan är 16:13 och jag ska vara på jour!

-_- jippiiii! ;D

Dagen började med att jag gick upp vid 7, hoppade in i duschen och gjorde mig klar för skolan, sen vid 8 körde mamma mig till skolan.. Dagen flöt på, och på lunchrasten åkte jag och my en gratistur i Laxen II. Trevligt! x)

Sen kom vi en halvtimme försent tillbaka till skolan (inte bra!!) och då blev det av till idrotten på ip. Körde doppboll och fotboll ;)

Sen bar det av till Kulltorp (vi GICK från ip) haha, men sen kom bussen så vi fick åka med sista biten till kulltorp ;p

Sen när vi va framme gick vi och snackade med mys morfar en stund, sen bussen tillbaka till skolan där man träffade storebror typ 2 minuter ;p Trevligt :D<3

& nu sitter vi här o ska snart börja arbeta!

Puss på er! :)<3

Inga kommentarer: