lördag 27 februari 2010

Lördag

Hej kära fans!
Lovet lider mot sitt slut med bara en ynka dag kvar (buhu!), men det ska faktiskt bli ganska skönt att komma in i vanliga rutiner igen. (:
Idag vaknade jag vid halv elva, gick ner och hämtade frulle med emelie, sen bar det av in mot stan! Jag fick köra in, och det gick... hm ja, vissa fick lite humörsvängningar, men ack! Jag överlever^^. Hihi, mot maxi bar det av iallafall och jag lämnade in mina stövlar på omklackning och sen åkte vi ner i stan där det blev bakad pära på grafitti med emelie (: Sen jävlar! Vi återvände till määxi och hämtade skorna, sen handlade lite och jag fick köra hem också, hihi! Hemkommen och allt, satte jag mig vid laptopen och rensade lite eftersom den ska säljas! Nu sitter jag och emelie vid varsin dator brevid varandra, men ja, man får vara lite datornörd ibland va?
Iallafall, nu kurrar min mage lite smått så man får väl se om det vankas mat i huset eller inte. Jag vill också gratta min kära mamma som vann budgivningen på en lägenhet och ska nu få köpa den! Vi flyttar i Maj, och det känns.... ja, det känns inget speciellt om jag ska vara ärlig. Hoppas att det blir bra iallafall, även om jag får aningen mindre rum. Nu ska jag avsluta med en bild, hare bra mina kära läsare! Bilden är gammal som gatan (och ja, det är en gammal gata), men jag vet att ni gillar det ändå! Pussisar ;*

Inga kommentarer: