söndag 25 april 2010

22:51

Hej kära läsare! Idag har solen stekt som ett ägg i stekpannan, härligt! Jag har solat massor men allt jag fått är mina jädrans sommarfräknar... Just nu sitter jag i sängen med laptopen i knät och lyssnar på Gyllene Tider, för jag tycker att det känns som en smula sommar då! Min kära familj ska gå och lägga sig nu, och det är ju då dendär känslan kommer, ni vet den när man är helt ensam vaken och det är mörkt? (a) Nästan bud på att gå och lägga sig, men jag är inte alls trött, så det kan vänta någon timme till =) Jag har ägnat 2 timmar ikväll åt att läsa andras bloggar, dem förgyller mina dagar ibland! :)
Om ungefär två veckor flyttar vi! Och om lite mer än en månad är det skolavslutning, ganska sjukt egentligen vad tiden går fort. Snart har jag gått mitt första år på gymnasiet! Hihi!
Imorgon är det måndag vilket innebär skola igen, herregud jag orkar seriöst inte med ännu en pluggvecka! Och dessutom har jag klädkris igen! Måste köpa nya kläder snarast möjligt för detta håller inte kan jag meddela! Näe, om man skulle leta upp en lämplig bild att slänga in här och sen ladda ner en bra film och vänta på tröttheten? Japp det kör vi på!

Inga kommentarer: