onsdag 28 juli 2010

en liten tripp till danmark...

Hej. Klockan är 22:38 och dagen har spenderats i danmark med lillebror, beppe & emelie, ganska trevligt. Nu funderar jag på att kolla någon bra film och sen sova faktskt, upp och jobba imorgon klockan 12.. & på tal om det så har jag glas-splitter i min högerfot, eheehe, inte överdrivet skönt om jag ska tycka till på den fronten. Men nej, nu ska jag lägga in en bild på mig som jag tog för någon månad sen, för jag har inga nytagna bilder alls på datorn. Heeeere it comes;

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har tagit bort dig som vän på FB, blir lite konstigt nu i din mammas o Jespers brytning men det innebär inte att jag inte vill vara din vän.
Kram/Gunnel

Anonym sa...

Jag har givetvis tagit bort din mamma o mormor, inte bara du!

Isa sa...

okej okej