torsdag 17 februari 2011

110217

Hej! Är det bara jag som tycker denna veckan gått sjukligt fort? Längesedan en vecka gick sådär utan att man riktigt hänger med. Torsdag idag i alla fall och vi är en av de få skolor som inte fått sportlov ännu utan får det imorgon huhu.
Idag så kom jag till skolan i vanlig tid (9.15) och fick reda på att vi inte började förän klockan 13.00, HUR underbart att man kunde legat kvar o sovit?! Fast nej juste, min buss går ju bara den vanliga tiden så att jag är i Båstad 9.
Jajaa nog om gnälligheter! Feeeten SPORTLOV imorgon, ska bli så underbart skönt och på tal om det så hittade jag en ASGAMMAL låt som jag lyssnade på väldigt mycket när jag vart på Gotland typ 06 eller något; O-Zone – Dragostea Din Tei - DJ Aligator, Cs-Jay Radio Edit. Lyssna och få extremt nostalgiska känslor!
Puss!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Ja, den låten fick man ju höra några gånger...

Puss tillbaka!
/Mamma