måndag 17 oktober 2011

lets get loud

Skolan & körskolan tar seriöst livet av mig. Långsamt och plågsamt. Skriver essä just nu, går sådär. Klockan börjar bli nannig och jag med så snart ger jag upp. Bara tanken på att vi har drösvis med läxor, en fet inlämning OCH prov denna veckan får mig att vilja gå i ide. Jag vill gå och lägga mig och sova tills skolan är snäll igen. Och tills jag har mitt körkort.

Märker att blir lite bitter av detta vädret och vetskapen om att sommaren övergett mig. Lång kyla väntar och jag är inte redo för det. Kommer aldrig bli redo för kyla.

Nu skiter jag i detta och går och lägger mig.

Fejksmile. Godnatt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men du, snart åker vi till London! Och sen väntar skidsemester! Och snaaart är din väntan över - snart har du både körkort och terminsavslutning! Hang in there, bättre tider är bara runt kröken!
Puss från mamma <3

(linnet är fint på dig, men snart vill jag ha tillbaka det... )