onsdag 23 november 2011

and now what?

Tar ut den som suttit i min navel i fem år.. Känns lite sisådär att numera gå med ett hål i magen, men jag har nog inte så mycket val. Den har varit ganska knas på sistone så jag gick in på den piercingaffären på väla härromdagen och bad de titta på det, och där sa dem att min kropp håller på att stöta ut den så ja, jag fick välja mellan det eller ta ut den själv. Haha jag som alltid sagt: om jag hade varit tvungen att ta ut min piercing skulle jag aldrig i livet göra om den. FYFAN säger jag bara. Usch. Men ja, lite tomt att inte ha den där som vanligt.. :( Menmen, nog om det.
Idag hade jag och Becka bestämt oss för att plugga på biblan i stan eftersom varannan onsdag är vår "lediga" dag. Men klockan åtta imorse ringde hon pigg och glad: "eeeh, kan vi inte följa med skolan till malmö istället..?" Sagt och gjort, fixade mig på nolltid, slängde mig i bilen och körde in till stan o mötte upp henne. Åkte med skolan till malmö och tittade på Saco-mässan. Snackade lite med en från polisutbildningen och jag är taggad till tusen!! Om bara gymnasiet kunde ta slut snart, hatar media..
Oj, det blev ett långt inlägg idag! Puss på er :*

Inga kommentarer: