tisdag 6 december 2011

The mind asks the questions; the heart has the answers

Hejsan. Just nu sitter jag i skolan och pluggar på mitt samhällsarbete, och lite på projektarbetet. Igår kände jag mig sjukt hurtig, för jag var i skolan en timme innan vi började (när hände det senast liksom?!) och pluggade! Sen efter skolan satt jag och annie kvar i typ tre timmar och pluggade samhälle, sen direkt jag kom hem satte jag igång och städa rummet, och efter vi hade ätit ringde emelie och frågade om en powerwalk. Så jag körde hem till henne och vi var ute o gick i en timme, jag vet, haha sjukt hurtigt! Gogo!
Nu ska jag förhoppningsvis komma en bra bit på samhällsarbetet, hade varit sååå skönt att få det färdigt nu! Imorgon är vi egentligen lediga, men becka och jag ska pallra oss till skolan i alla fall och jobba med vårt PA. Känns som att det är dags att ta tag i skolan på allvar nu. Fick reda på mitt resultat på nationella i svenska igår också, fick MVG på det skriftliga, såå nöjd! :D

Nä, om plugget ska bli klart får jag fortsätta nu! Pusspuss

Gammal bild som jag tog i ettan, haha!

Inga kommentarer: