onsdag 18 januari 2012

lets get loud


Hej på er! Fick idag varsin dator av skolan, en MacBook Air, som ni ser på bilden. Dock får vi bara ha dem till studenten och tyvärr inte heller köpa ut dem eftersom de fortfarande är så nya, suck. Men ändå liksom, en mac att leka med i skolan! Startade den innan, fattade noll, stängde av den igen. Haha så nu sitter jag med min vanliga rosa PC. Har hört någon stans att det ska vara hyffsat enkelt om man är van vid till exempel iPhone, som jag händelsevis råkar ha, men icke. Sjukt avancerat så jag väntar nog till skolan och ber de förklara den haha!
Imorgon är vi förmodligen lediga, sjukt skönt! Ska istället kötta gymmet och sånt mys. Några dagar sen jag var där nu så det ska bli skönt!
Denna veckan har jag hittils bara gått i skolan 2 dagar, men känns ändå som en evighet, ska det aldrig bli juni och student?
Nu ikväll har jag träffat Madde och bytt julklappar som vi inte gjort innan, haha båda har glömt bort det varje gång vi setts så det var på tiden. Fick jättefina örhängen av henne! Satt även och fikade längelänge med massa välbehövligt prat!
Nu ska jag nog göra te, byta om till mjukiskläder, tända ljus och sätta igång en bra film. Riktig myskväll, vilket är väldigt nödvändigt när det är så mörkt och dystert ute tycker jag.
Äääe fy vad långt detta inlägget blev nu, pusspuss! :*

Inga kommentarer: