torsdag 17 maj 2012

echo of me

Är helt utpumpad i huvudet just nu. Har pluggat exakt HELA dagen, fy! Fått gjort två arbeten i psykologin och läst ut den otroligt dryga engelskaboken. Om Kathleen läser detta så var den jätterolig att läsa förstås!
Har skrivit en kort samanfattning på boken så att jag inte ska glömma vad den handlar om till imorgon då jag planerat att skriva den innan jobbet (ja, det skulle kunna hända att jag glömmer handlingen). Imorgon ska jag även hinna med två andra uppgifter i engelskan, för att ha helgen till samhällsarbetet som lär ta sjuukt lång tid. Fyfan, vill gå i ide när jag ser vad jag själv skriver. Jag kommer att dö med mina glasögon på om detta plugget inte ger med sig snart (och det vill vi ju inte ska inträffa)! Nu ska jag chilla och varva ner ett tag innan jag går och lägger mig. Måste gå upp tidigt imorgon för att hinna med plugget. Ja OKEJ ska inte tjata om det mer, snart är det slut jag vet!
Behövde bara få avreagera mig lite, hoho. Pusspuss

Inga kommentarer: