fredag 8 februari 2013

PARIS

Såg på STS hemsida att man nu kan välja att åka som Au Pair till Paris också! Det kunde man inte när jag sökte! Hade jag kunnat välja Frankrike så hade jag hellre gjort det tror jag. Tycker det är så himla fint med franska språket o sen vill jag så himla gärna dit o se vackra Paris.

Ja, nu är ju Nya Zeeland lite mer unikt att åka till förvisso, och sägs vara kanske världens vackraste land, så jag gnäller inte, haha men nää, när jag kommer hem igen så sticker jag till Paris en sväng också!

Nu idag har jag haft barnen på morgonen o eftermiddagen som vanligt. Vi byggde koja på lekplatsen i trädgården o åt isglass i den stekande solen. Ibland har jag verkligen ett asgrymt jobb. Svårt att tänka sig att jag någon gång ska lämna dem o åka tillbaka hem, de har verkligen blivit som min andra familj nu. Nåväl, lång tid kvar i alla fall!

Flummigt detta inlägget blev nu haha...

Puss o kram!



Inga kommentarer: