fredag 29 mars 2013

Workout

Fredag, lediga fredag! Underbart.
Somnade igår med musik i öronen, hann alltså inte sätta mobilen på ladd, vilket resulterade i att jag hade 4% batteri när jag vaknade. O inget alarm! Vaknade vid 9, gick upp vid 10.
Slöade lite med barnen o sånt, sen kollade jag lite avsnitt av Solsidan.

Nu har jag precis varit ute o sprungit en runda på 30 min, sen lite motionscykel i en kvart o sen lite styrka i trädgården! Härligt. Måste verkligen få bort mina extrakilon nu, o bråttom är det!

Nu sitter jag o myser med barnen i soffan framför Peter Pan. Middagsdags snart sen blir det eventuellt kvällsprommis.

Imorgon ska vi åka på dagsutflykt med familjen o kolla på något träd (haha!) blir säkert kul!

Puss sålänge! :*

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puss tillbaka! ❤❤❤
/Mamma

Anonym sa...

Glad Påsk hälsning från Gunnel!