söndag 16 juni 2013

rainy sunday

Hejsan. Söndag, igen.

Helgen har svischat förbi som vanligt o imorgon är det måndag igen, men det gör inte så mycket. Igår spelade nya zeelands rugbylag All Blacks nån match mot Frankrike, så alla satt bänkade framför hemmabion på nedanvåningen. De vann, o det dracks vin, åt god middag o sen äppelkaka med caramelsås, mums! 

Idag har jag, Rebecca, CJ, Harri o deras mormor åkt o impulsshoppat i Silverdale centre. För min del blev det ett par nya boots med nitar (va ju tvungen att köpa ett par nya då de klippte sönder mina i ambulansen) o två nya vita t-shirtar. Rebecca tyckte att jag skulle köpa en ny big size resväska eftersom inte heller hon tror att mina grejer kommer få plats i den jag har, haha. Men icke, det problemet tar vi sen! 

Kom på att jag inte varit utanför dörren alls (bortsett från hämtat barnen på busshållsplatsen o trädgården) sen Samoa, hahah tragisk tjej. 

Ska boka detaljerna till dykarkursen också i veckan, jodå lilla felicia ska ta dykcert! 

Nu: filmdags. Varför har ingen sagt till mig att det finns en säsong 2 av morden i Sandhamn?! 

Inga kommentarer: