torsdag 25 juli 2013

Life is too short to worry about what others think about you, have funand give them something to talk about.

Hejsan. Längesen jag skrev nu igen hehe.. Veckan snart slut, tack o lov! Är helt slut!! Har haft barnen hemma hela dagarna o är för tillfället rätt tom på idéer o inspiration att hitta på saker med dem.

Imorgon har jag sovmorgon (halleluja) till 11, sen tar jag barnen o går på bio. Mysigt! Var inne i Albany häromdagen o köpte pussel som man själv pysslar ihop, så det ska vi göra imorgon eftermiddag. Skönt att ha något planerat. 

I helgen blir det förmodligen flygning runt Auckland (det gäller att ha de rätta kontakterna haha) o sen vet jag inte. Har inte så mycket planerat, så det ska bli skönt med en lugn helg faktiskt. 

Aahhh, på onsdag får jag mitt körkort tillbaka!!!!! ÄNTLIGEN!! Fyfan som jag längtat o räknat ner till den dagen. Nervositeten börjar sakta smyga smyga sig på, men det fixar jag. 

Nu ska jag strax gå o duscha o krypa ner i min renbäddade säng. Jag är så redo för sömn. 

Puss & kram

Inga kommentarer: