onsdag 7 oktober 2015

zzZzzZ

Hej!

Idag har mitt humör varit i botten, nästan hela dagen. Lättirriterad och nedstämd.. Hoppas det lägger sig till imorgon. Känner mig inte heller helt kry, illamående (som jag förvisso har varje dag), ont i halsen o allmänt småkrasslig. Hoppas det inte bryter ut något! 

Fått megacravings på Loka citron med, dricker minst en liter om dagen! Det hjälper mot illamåendet lite grann har jag inbillat mig. Dumma magsår.. 

Nu ikväll är det boxning egentligen men skippade den idag, bättre o se om det blir nån sjuka eller inte. Nytt pass imorgon ändå. 

Ska laga lite mat strax för matlådor. Blir fläskfilé-gryta med ris, enkelt o snabbt. 

Nä, mycket mer hade jag inte o komma med. Puss o kram så länge!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Är du sambo nu med en kille? Hoppas du har det bra och hälsa Elliot från farmor!

Isa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Isa sa...

Hej!
Min förra kommentar raderades visst (??)..
Men jo, jag är väl delvis sambo haha.. Allt är bra här, hoppas det är bra med dig med!

Anonym sa...

Det var ju synd att din kommentar raderades.
Härligt att du hittat kärleken!
Lycka till!/Gunnel