torsdag 12 februari 2009

@






Hej hopp!




Idag hade vi sovmorron i skolan! Skönt! Äntligen, jag tror det är första gången vi har det på fram! x) Iallafall, vi fick sovmorron till elva, beppe körde mig till friskis för ett sånt baspass, kul som fan! :D




Efter det gick jag och My till netto och hon köpte godis, sen gick vi ner på stationen och tog kulltorp-bussen till ishallen :)




Där åkte vi skridskor, ja jävlar! Kul som fan det också!




Efter det fick vi stå och vänta på bussen hem i en halvtimme.




Åkte bussen hem, och hamnade vid datorn..




Imorgon åker vi till storlien i en vecka! Det ska bli grymt skönt att komma iväg lite, om så bara för en vecka. Jag ska givetvis ta med mig skolarbete som jag ska göra på kvällar o så :)




Japp, nu ska jag packa innan mamma får damp på mig (mamma, jag vet att du läser detta, så ursäkta-klart du inte får damp, men blir irriterad, haha!) Ja, hon kommer nog in på mitt rum när som helst och gör klart för mig att nu är det städa och packa som gäller!




Puss och hejdå.

Inga kommentarer: