måndag 16 november 2009

Vanlig måndag


Nu har jag suttit i ungefär 10 minuter och bara tittat på datorskärmen. På denna sidan. En tom vit skärm, hur intressant kan det vara på en skala?
Iallafall, idag är det ju som ni säkert redan vet, måndag! Har haft lagom roligt i skolan idag med mina babes :)
Haha, annie & jag kände att det var dags för ett litet träningspass, så vad gör man? Jo, startar en tennismatch såklart! ;D
Jag kan knappast säga att det har varit en händelserik dag, men vad kan man vänta sig från måndagar? Tog bussen hem vid 15:40, var hemma vid 16:40 & då satte jag mig vid datorn med en skål nudelsoppa (y)
Men shit, det är ju snart jul! Tänk vad tiden går! Jag har snart gått min första termin på gymnasiet :) Sitter här och lyssnar på julmusik nu, haha jag som hatar julen! xD
Men nu känner jag att detta blogginlägget blir en smula tråkit, så jag lägger av nu!
Bara ett par ord till: Puss på er! :)<3

Inga kommentarer: