torsdag 25 februari 2010

Torsdag och magont

Hej kära fans!
Idag är det torsdag och det innebär 3 dagar kvar av sportlovet. Dagen började med att jag gick ur sängen, åt lite frulle, kollade lite mtv och sen åkte jag med mamma in till stan för en eftermiddag på maxi, haha! Jag följde med för att jag skulle lämna mina stövlar på omklackning men vad gör jag? Jo, såklart glömmer de förbannade skorna hemma, jag vet, min vanliga smidighet. Iallafall, när vi hade gått lite på maxi fick jag så in i bombens ont i magen och visste icke vad det berodde på, så jag gick ut och satte mig i bilen tills mamma var klar. Sen kom jag hem och har haft ont i magen sen dess, TROTS en panodil! ;o
Lovet hittills har spenderats med en del kompisar, blonda slingor och någon liten promenad på kyrkogården... (Ja, vad gör man inte när man har tre kvart kvar till man ska vara på salongen?) So far, so good.
Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen in i bastun med en bra tidning. Sen ska jag nog lägga mig och kolla på en film och hoppas på att mitt magont ska försvinna!
Puss på er.-

Inga kommentarer: