onsdag 28 april 2010

Walk walk walk

Hej! Idag hade vi nationella i engelska med fokus på skrivandet, nämligen uppsatsdelen! Det gick hyffsat bra och det blir iallafall inte IG kan jag lova! Efter engelskan som varande i en timme, hade vi håla i två timmar och lunch. Till lunch blev det köttbullar och stuvade makaroner för dem som ville lägga det i sin carebox. Efter maten gick vi mot drivan och mötte upp klassen där. Vi hade idrottlektion i två och en halv timme, och gick uppe på åsen! Ashärligt att gå där uppe bland träd och massa fler träd. Vi gick med stavar så Annie såg ut som en turist med sina stavar och solbrollor, haha snutte! När vi kommit ner igen så var man (jag) så slut i benen! Mot bussen bar det av i duggregn och höra på jasmines historier, haha! 2 bussar sen var man (jag) hemma! När jag kom hem gick jag in i duchen på dirren sen la jag mig i soffan, satte igång disney channel och somnade.. Någon timme senare gick jag ner och åt kött, potatis och sås, sen satte jag mig vid datorn och kollade in samhällsläxan som jag borde börja på nu! Allvar! Valborg har också planerats nu prelliminärt och det låter kalas! Nu ska jag börja plugga! Tur man (jag) har Becka som pluggar samma så att det går att ha msn-plugg! Hihi chaarå ;*

Inga kommentarer: