tisdag 21 september 2010

up and down

Ett tag sen sist ja. Har fullt upp i skolan som tar en massa tid. Imorgon har vi matteprov och jag bryr mig faktiskt inte så mycket som jag önskar att jag gjorde. Känns lite som skitsamma om jag får g eller inte. Får inte tänka så, jag vet. Det är ju det steget att börja plugga.. öppna boken liksom. Gör det snart tror jag. Behöver samla lite motivation först.
Idag har det varit skola, sovmorgon imorse och skolan vid 11. Gött. Dagen flöt på bra och sen stack jag hem, åt lite o såå sen körde jag o mamma in till stan. Jag passade på att köpa en ny eyeliner eftersom min tog slut imorse. Mamma körde medelpass på friskis medan jag tittade på. Har träningsvärk sen spinningen igår som var rejält tuff, så jag kände att det inte är läge att träna idag. Imrorgon är det skola som vanligt och sen blire hem, äta lite snabbt och sen har jag bokad tid för nagelfix på Corall. Efter det tänkte jag sola. Det behövs verkligen kan jag påpeka eftersom jag tappat nästan all min färg nu. :( Jaao, imorgon ska jag även hinna med spanska och svenska-plugg. Yes! Nu är det läge att börja på matten. Eller. Snart. Hejdå.

4 kommentarer:

Beatrice sa...

åh tack!
haha jo visst :)

Ego sa...

Vilken fin bild!
Önskar dig en riktigt bra helg! Kramar från Fia

Anonym sa...

Hej. Hur är det med dig? Har du det bra? Kram/Gunnel

Isa sa...

bea: taack, vi får bestämma en dag!
fia: tack desamma! :)
gunnel: det är bra, hur är det själv? :)