tisdag 5 oktober 2010

outfit & some words

Ja, där kom en bild på hur jag ser ut idag.
Igår vart det måndag vilket innebar spinning med annie o becka.
Superskönt att spinna tycker jag.
Jag tog i riktigt mycket igår men blev tyvärr inte riktigt trött ni vet? Sådär så att man bara vill sluta o ta en paus? Svettig blev jag, men inte trött. Jag har väldgt mycket energi som vill ut nu och då är det fett frustrerande att jag inte kan få ur mig den, haha.
Känns iallafall skönt att ha kommit igång med spinningen regelbundet.
Nu är klockan 09:35 och jag ska snart sminka mig och ge mig av till bussen och skolan. Idag går vi kort dag o efter skolan beger jag mig nog till pappa en sväng. Längesen jag var där nu.
I fredes blev det förfest hos annies syster med härligt folk och sen bahnhof i en halvtimme o sen lindens. haha. Bilder finns på fejjan.
Nä nu ska jag kleta på mig lite mascara o sen draaa.
Puss.

Inga kommentarer: