lördag 25 december 2010

a very merry christmas

Hej! & God Jul!
Julafton igår firades i Förslöv hemma hos mormor&morfar, mysigt! Jag fick mucho fina julklappar & är supernöjd! Nu förstår jag att ni tänker något i stil med: "Jaha men vad fick du då?" Så, nu tänker jag skriva ner det! Det är ju ändå jul..
* Pälsjacka
* Skinnhandskar
* Parfym
* Smink
* Pengar
* Choklad
* Ansikskrämer
* Presentkort
* + massa plock!
Naaijs! Ska få lite av pappa & annika på måndag också, kanon!
Nu ska jag gå och duscha tänkte jag! Fast, jag lockade håret igår och om jag tvättar det går ju lockarna ur.. & jag gillar ju lockarna.. hm, tål & tänkas på en lösning!
Puss & Kram Isa!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tänkte: kanske ett tack till givarna?/ En av dem.

Isa sa...

Taaaack!

Anonym sa...

Vasååååågodddddddd! Gott nytt år!/Gunnel

Isa sa...

Gott nytt år på dig med!