måndag 24 januari 2011

time to make some noice

Hejsan! Måndag sega måndag. Inatt hade jag etrema somnsvårigheter måste jag säga. Somnade inte förän klockan vart nästan halv 3 och sov inte mycket fram till dess att klockan ringde 05:15. Skoldagen flöt på och vi började även med ett nytt ämne idag. Projekt och företagande, verkar superkul faktiskt! Jag och Becka ska börja så smått med projektarbetet som vi även ska ha i trean, woop woop så roligt! Sen vart det lunch och då åt vi i kafeterian eftersom det vart kokt korv i matsalen och det är kanske inte den ultimata lunchen ehehe. Sen efter lunch vart det engelska som gick sämre än sämst. Sen vart det etik och där fick vi se dokumentärfilmen "Blåögd". Wow säger jag bara. Den filmen vart bland det intressantaste jag sett på länge. Blev så rörd av den och det är verkligen en film jag kan rekomendera!
Sen tog jag bussen hem vid 4, struntade i träningen och åkte till Förslöv där jag handlade till imorgon och sen tog 523 hem vid 5.

Imorgon när alla andra skolor har studiedag ska vår skola ha frilufsdag, MEN det är faktiskt kalas eftersom det är Vallåsen som gäller! Mums på snowboard! Skratta inte åt mig om jag ramlar i liften alltså. Hade det varit skidor hade jag såklart vart fit for fight eftersom jag är grym på det, men snowboard alltså.. Hehehe men ja, måste ju börja från grunden någon gång!
Puss & Kram Isa!

Inga kommentarer: