måndag 7 februari 2011

the mirrors gonna fall tonight

Ungefär såhär snygg är jag right now. Fotat i liggande ställning, därför ser jag lite mullig ut (är derfinitivt inte mullig i verkligheten). Även om det är fett gulligt och vara det.. Fast inte på mig. Haha. Skolan idag, gud så skönt o få lite aktivitet igen! Legat knall fall i sängen nu 6 dagar så wihoo vilken lättnad att gå till skolan! Bestämde även klassresa idag, how great?!
Nu ska jag chilla med film nummer 2 för ikväll. Såg "G som i gemenskap" innan, älskar den. Ska väl sätta igång något avsnitt av älskade oskyldigt dömd snart, kan seriöst inte få nog av det! Rederiet säsong 2 segar på nerladdningsfronten och verkar inte komma någonstans så jag får lite smått aggro på det eftersom det inte verkar funka.
Puss & Kram Isa ;*

Inga kommentarer: