onsdag 11 maj 2011

why sleep when you can be awake?

Ja jo.. Har sovmorgon idag, men på grund av sämst bussförbindelser så kan jag inte ha det i vanliga fall och måste alltid komma till skolan klockan 9 (även om vi börjar 11). Men idag, ska jag cykla till barkåkra o ta bussen där ifrån! Lite motion nu på morgonkvisten sitter hur fint som helst! Bara det lilla ynka problemet att jag är hos beppe och min cykel är hos mamma.. ehee men det löser sig. Får gå dit först o hämta den. Jaja, nu slutar jag whaina om det.

Jag hade egentligen inte tänkt ha sovmorgon idag så jag gick upp i vanlig tid, men sen när jag vart uppe kom jag på denna brillianta idén och kunde givetvis inte somna om. It's gonna be a good day!

Funderar på om jag ska duscha eller om mitt hår inte är fett. Duschade visserligen igår, men
man vet aldrig riktigt.. Tror jag tar en snabb dusch i alla fall. Jag har ju gott om tid haha.

Sen är det ju det lilla dilemmat om man ska ha bara ben idag eller om det är för kallt för det.. På min dator står det att det är 15 grader.. Kanske en aning kyligt? Njah, får se!
Puss på er!

Inga kommentarer: