söndag 12 juni 2011

SUMMER!! Wiiiih, finally!

SOMMARLOV och det känns såååå härligt! Igår fotograferade (och fotograferades) med emelie my dear litle sister (nästan i alla fall), samt grillade på stranden i Stora Hult. Mys!


Idag vaknade jag vid 10, ringde ett samtal, åkte till Höganäs och fick ett jobb. Life is great.

Ska snart pallra mig ner och bada och imorgon ska jag träffa Beckasnäcka. Längesen vi träffades nu så det ska bli roligt:). Nä, hörrni, solen och saltvattnet väntar på mig! Puss.

Mysig fika på Lillaro Cafe, med Emelie.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Kul för dig med jobbet! Jag jobbar ju i Höganäs. Var ska du jobba?/Gunnel

Isa sa...

Hej. Ja jag hörde att du jobbade där:) Jag ska jobba på en restaurang:)

Anonym sa...

Hej. Vad kul.Vilken?

Isa sa...

Restaurang Skogsbrynet :)