onsdag 31 augusti 2011

confused.

Skolan rullar på och vi har redan fått en del läxor som inte är o leka med. Projektarbetet är igång och körskolan kallar på mig allt oftare. Har fått gjort en hel del teori på körskolan nu men med mycket annat o göra blir det svårt att koncentrera sig på att hinna med allt. I svenskan ska jag läsa en bok på 650 sidor på tre veckor, i engelskan har vi 4 läxor till nästa vecka, på körskolan har jag en del att hinna med innan jag ska göra halkan den 14e. + körlektioner!
Har varit ledig från skolan idag och spenderat tiden på körskolan. Igår satt jag också där och pluggade. Känner mig ganska stressad nu så jag tror jag går och läser lite i svenskaboken. Hade varit så otroligt skönt att få den ur världen. Kram Felicia

1 kommentar:

Anonym sa...

Lååång varm och kärleksfull KRAAAM!
Som du kämpar...

Jag är så stolt över dig, ÄlsklingsFelicia!
:-* från mamma