tisdag 20 december 2011

XOXO

Hej! Sitter med en essä i litteraturhistoria om olika tidsepoker. Hur spännande lät det? Nä precis.. Det suger att vi har så stora uppgifter sista veckan innan jullovet. Vill bara vara ledig NUnunu. Den ska vara inne innan midnatt så jag vet ju hur min kväll kommer se ut, yippiiie..
Idag har det varit kulturdag i skolan som började med en föreläsning om konst på 1900-talet. Inte överdrivet spännande det heller men ja. Efter det blev det jullunch med klassen + mentor. Julbord och varsin flaska julmust, skolar slår på stort minsann! Efter det fick vi pyssla! Vi skulle pärlplatta av delar av en målning av Monet. YES! Haha, sen gjorde jag klart en grej i bilden och begav mig till m&m för ovanlighetens skull. Fikade lite där och pratde med dem lite och sen kollade morfar motorhuven i min bil lite och konstaterade att där inte var någon olja, så jag körde bort till macken och bytte den nästan helt själv (fick dock lite hjälp av mackillen)! Vuxenpoäng där ja.
Nu ska jag fortsätta plugga och herregud va taggad jag är! Eller?
Puss :*

Inga kommentarer: