torsdag 12 januari 2012

we're worth it





Såhär ser jag ut just nu. Leker pigg men är trött som ett as. Långkalsonger och myströja, tvättat av mitt smink med så här är den nakna sanningen haha! Ska snart pallra mig iväg till affären med emelie och köpa mjölk till imorgonbitti. Sen ska jag dö i min säng.
Vaknade nio imorse och insåg att fan - vi börjar om en kvart. Slängde på mig första bästa jeans o en tröja, sminkade mig som hastigast och slängde mig i bilen för att vara i skolan kvart i tio. Ganska imponerande om jag får säga det själv. Ja inte den biten att jag försov mig förstås men det andra! Orkar inte att jag försov mig tredje dagen på terminen..
Efter skolan åkte jag och Annie till gymmet och tränade stenhårt, träffade även mamma där haha!
Nä, nu väntar nog emelie på mig! Puss o kram

Inga kommentarer: