fredag 13 april 2012

just one more time

Gud så slut jag är i huvudet. Igår var en jobbig dag. Torsdagar är i sig den segaste dagen i veckan. Skola till fyra, sen stressa stressa stressa till jobbet, jobbade igår till halv nio, efter det behövde jag en lång powerwalk. Tydligen tänkte många människor likadant för där var jättemycket folk ute och gick vid den tiden, med eller utan vovve. Gick ner till kohagen och en hel Assie-våg sköljde över mig. Saknar såå att gå med henne!
Somnade rätt sent igår också så har inte fått så mycket sömn inatt. Nu har jag precis kommit hem från skolan och ska till jobbet om ett par timmar. Innan dess tänkte jag plugga ikapp lite skolarbeten. Jobbar själv ikväll så hoppas att det inte kommer så mycket folk. Klassmiddag hos Tina ikväll också så jag hoppas att jag hinner vara med där en liten stund. Måtte ingen vilja komma och käka på jobbet ikväll...
Nä, nu ska jag skriva om mode på engelska, och eutanasi i religionen. Pusspuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååhh Assie... Jag saknar henne jag också, så himla mycket!!
Det har varit en tuff vecka förstår jag.
Ska bli skönt att krama dig när vi ses ikväll!

:-* och kram från mamma