söndag 21 april 2013

good weekend

Jag är så mycket hälsosammare på helgerna än vad jag är på vardagarna, konstigt nog.

I lördags åkte jag till gymmet med Frida, körde stenhårt, sen simmade vi 30 minuter, gogo!

Idag gick jag upp kl 6 (!!!) för att pallra mig iväg till dedär loppet med Rebecca, Len o Brett. Jag var så otaggad man kan bli typ, men när vi väl kom till stranden blev det kul! Uppvärmning med hundratals människor på stranden o dunkande musik, underbart! Själva loppet var också way over my expectations faktiskt! Jag körde det i intervaller, o varvade PW med löpning, så sjukt skönt!! Eftersom jag får köttsår av mina gympaskor (hehe måste investera i nya snarast möjligt) så sprang jag i mina converse, o det va mycket lättare! Ska lätt fortsätta med det faktiskt.

Sprang/gick 10,5km på 1,5 h. Rebecca kom etta av alla tjejer, Len kom etta av alla killar o Brett kom 2a, impad av dem!! Haha gött ändå att jag va den enda i vårt sälle som inte fick medalj buhu, men skyller på mina benmuskler som inte är 100% ännu ;)

Nu ikväll ska jag skriva lite på mina learning stories o sen gå o lägga mig faktiskt. Usch måste bara berätta! Igårkväll när jag skulle sova så hörde jag att en mus var i mitt rum, men jag ignorerade den o somnade ändå, heeelt chockad över mig själv! Dedär med bonnatös går överstyr snart känner jag.

Här kommer en bild från idag:



1 kommentar:

Anonym sa...

HÄRLIGT! Bra jobbat älskling! :*
När du kommer hem får vi springa lopp tillsammans!

Kärlek!
/Mamma