torsdag 16 maj 2013

my day

Imorse va det såå svårt att komma upp ur sängen, huvudet dunkade o jag kunde knappt andas på grund av igentäppt näsa. Kuul. Masade mig upp i alla fall, gjorde i ordning barnen o sånt o sen gick med dem till bussen. 

Hela förmiddagen spenderade jag såhär:


Sen pratade jag lite med Jarry o fick denna frågan:


Haha!

Sen åkte jag med Frida till Silverdale centre o lunchade där med henne o Roila:


Sen åkte jag hem, instagrammade lite o såg att denna användaren gillat min bild. Gick in på denne för att se vad det va för nån o fann detta haha:

Hahah!

Sen hämtade jag Seb från bussen o kollade när han visade sina "bouncing-tricks" för mig ;)


Nu är det läggdags om jag ska bli av med dessa dumma baciller! Imorgon sover Frida här o sen ska vi på au pair links event till Waiwera hot pools på lördag! 

Puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha! Åååhh va jag saknar att höra ditt bubblande skratt! :* från Mamma

(krya på oss... och ha en fin helg!)

Annie(jarry) sa...

hahahaha döööör :) I love jesus <3 misss yooou!