tisdag 4 juni 2013

One more sleep til Samoa!

Tisdag. Denna dagen började ytterst dåligt. Sov knappt inatt, vet inte riktigt varför. Vaknade helt slut när klockan ringde, masade mig upp o jobbade morgonpasset. Ställde mig sen i duschen, men när jag sköljt ur schampot tog varmvattnet slut (har aldrig hänt innan, o duschade inte ens länge idag), så fick snabbt som fan i med balsam o ännu snabbare skölja ur det. Sen va jag mest på dåligt humör hela förmiddagen. 

Men frammåt lunch slog det mig - vi åker ju till Samoa imorgon, waah! Ska bli så himla skönt att komma iväg till värmen på en paradisö. Så himla skönt. 

Igårkväll bokade jag även min kiwiexperience, 21 dagar i September. Då ska jag alltså hinna med att se o uppleva hela Nya Zeeland. Spännande! Taggad till tusen för även det! Har så mycket att se fram emot! 

Nu ska jag strax springa iväg o hämta barnen, o mysa med dem här i strömavbrott o tänd brasa. Juni är ju Nya Zeelands första vintermånad. Nu börjar det. Mitt vinterår. Mobba mig inte när jag kommer hem som en tjock albino i slutet av September. Tack på förhand.

Kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha en skön resa! Kram från Gunnel