fredag 6 november 2009

En lugn fredag (:

Hejsan. Fredag idag igen, misann! Shit vad dagarna går fort!
Veckan har kortfattat varit bra för vi har knappt haft några läxor alls, och det gillar vi! (y) Nästa fredag har vi prov i samhälle vilket betyder att jag ska plugga som en idiot denna helgen och kommande veckan, jadå!
Nu sitter jag och äter NYTTIGT fredagsmys (grönsaker med dipp) och lyssnar på miley cyrus nya låt
http://www.youtube.com/watch?v=M11SvDtPBhA för jag äälskar den! ;O
Familjen är fullt upptagna med "idol" men ärligt talat så har det blivit rätt kasst tycker jag... så aa, jag väljer att avstå från det ikväll (igen)!
Imorgon kväll blir det att sticka hem till annie i ranarp (y) Om min moppe nu funkat kunde jag ju kört dit, men NEJ såklart får jag väl cykla om inte mamma är bussig och kör mig d.v.s.
Ååh om jag inte sagt det så bär det av till sälen vecka 4 med familjen, nette&company, calle och emelie ;D åh, det ska bli så kul! :D
Men om jag fortsätter skriva så kommer ni läsare troligen somna så jag tror att vi bryter här!

PUSS!

Inga kommentarer: