tisdag 3 november 2009

Tisdag idag!

Hej mina kära läsare!
Jag vill börja med att säga att jag nu är inne på tredje månaden i gymnasiet :) Tiden går så fort, minsann, för snart är det jullov! Eller aa, snart och snart...
Helgen har gått i racing-tempo som vanligt... Fredagskvällen spenderade jag och annie på förfest, sen Bahnhof :) Trevligt!
Lördagen bestod av vila eftersom annie smittat mig med sin förkylning, sen släktkalas hos mormor&morfar eftersom morfar fyllde år :). (som jag fortfarande har!) Söndagen blev det lite vila igen fast med kort sällskap av emelie som tittade förbi en stund :).



Idag har det blivit skolan.. Grafisk kommunikation på förmiddagen, sen mördar-eftermiddagen som består av Matte, Engelska och Svenska. På engelskan var björn sur :( Vi la våra saker i god tid i salen innan vi började, och sen gick vi ner i cafeterian en snabbis, men när vi kom upp till salen igen så hade björn låst dörren (vi var en minut försenade, men hallå? vi hade ju våra saker där inne) så vi kom inte in iallafall, vi fick vänta utanför tills genomgången var färdig och då fick vi komma in och få samma genomgång...
På matten pluggade jag faktiskt väldigt bra idag tycker jag! :D
Sen vid 16:10 tog jag bussen till Förslöv där beppe hämtade mig, och vi åkte och handlade middag.
När jag kom hem satt jag vid datorn en stund, sen åt :) Nu har jag precis kollat på Andra Avenyn (y)



Men usch vad tråkit inlägg! För att liva upp det lite så kommer lite bilder från i fredags här:































Obs! Det är jag som är "tigern" med ränder i ansiktet x)
















Inga kommentarer: