torsdag 13 maj 2010

Heldag i Ullared (y)

Imorse ringde min väckarklocka (mobilen) klockan 6. Jag gick in i duschen, duschade (nähä?!), gick ner & åt frukost, gick upp och fönade håret och sminkade mig. Emelie kom hit vid 8 ungefär, och vi stack vid kvart över. Jag fick köra halva vägen och det gick superbra like always ;) haha nejmen x) Efter ungefär 90 minuter körde jag (!!) in på Gekås parkering och vi började gå mot ingången, iih!! :D Jag och Emelie gick och fikade nästan på dirren, sen kollade lite kläder & smink o såå :). Efter några timmar kom limpan och lollo och hämtade upp emelie som skulle till borlänge. Jag gick och letade upp mamma och gick med henne lite o sånt :) Efter ett tag var man (jag) rätt slut i benen så vid halv fem åkte vi hemåt.. Nu ska jag försöka skriva ner vad jag köpte, det är inte så lätt att komma på det när allt är uppackat, haha! Men iallafall;
* Hårinpackning
* Hårklämmor
* 2 energidrycker
* Lite chips o choklad (a)
* En väska
* Sminkborttagningsmedel
* Mascara
* Foundation
* Parfym
* Bodyspray
* Hårspray
& nu kläderna;
* En rosa t-shirt med tryck
* En svart kofta
* Massa underkläder & strumpor
* Ett par treggings
* En jeanskjol
* En jeansjacka
* Ett par svarta leggings
* En blommig tunika

Allt detta gick på runt 900 kronor (y)
Lovar att lägga in bilder när jag orkat lägga över dem på datorn ;}

1 kommentar:

Anonym sa...

en mysig dag, jag har saknat vårt fniss och trams! älskar dig! <3
/mamma