torsdag 20 maj 2010

SÖMNBRIST, men jag klagar inte!

Sha, mina kära fans. Jag har inte sovit ordentligt på flera nätter och det börjar sannerligen märkas. MEN jag klagar inte för det är bara så kort tid kvar nu till sommarlovet så jag kan stå ut ett tag till. Mamma läxade upp mig innan att jag ska gå och lägga mig tidigare, men som sagt i tidigare inlägg, har vi väldigt mycket plugg just nu.
Idag redovisade jag och Becka vårt samhälls-sammanställning om FN för HP2:orna och det gick braao.=) På lunchen gick vi även idag och åt äcklig glass. Jag fattar inte varför jag köper det, den är verkligen inte god, haha.
Imorgon ha vi sista delen (??) i nationella proven - matematik A. Gosh, hoppas jag får G! Eheheee. Nu ska jag snabbchecka fejjan, sen sova för jag är helt död. Godnatt! (Mamma, lägg märke till den tidiga tiden!) Pusshej! ;*

Inga kommentarer: