tisdag 1 juni 2010

happyface

Tjingeling! Idag kom jag till skolan vid 9:20, hade en lektion, satte mig på bussen. Vid Valhall gick jag av som vanligt men fick ett impulsryck att dra till fram så jag satte mig och vänta på bussen igen. Efter en ganska lång stund kom den. Mötte Kajsa i ett fönster och pratade lite med henne o såå :D Sen gick jag till Thulin och träffade My. Givetvis var jag tvungen att spotta ut tuggummit eftersm jens var på sin vakt som alltid. Guud, jag har inte träffat my på ett år nästan men det kändes som det var igår. Mycket skratt att ta igen. Lotta var inte där så vi gick upp till ip och hälsade på henne med :D Sen vid 3 tog jag bussen hem. Lovely! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

snygg ny design! men allra snyggast e ju du förstås! <3
/mamma

Isa sa...

tackar! :) <3