onsdag 9 juni 2010

Rolig regndag!

En dag fylld med skratt, javisst! Haha imorse blev det fotokurs som jag skrev i tidigare inlägg, och efter det blev det lunch. Idag serverades soppa med bröd och rabarberpaj med vaniljsås, mums! Efter lunch hade vi lek med klassen + björn. Jag och Anniebabe hade fixat frågesport (tipsrunda) med frågor om vår klass. Till final kom Julia och Björn, de körde arga leken för att se vem som vann och det blev Björn, men vårt pris var inte tänkt till honom så Julia fick det istället, & FYFAN vad vi garvade när Björn vann! Hahahaha noog att vi kunde ge honom vårt pris, HAHAHAHAH! Iallafall, skåpen rensades idag och böcker lämnades tillbaka. Imorgon ska vi lämna våra skåpsnycklar o såå. Efter skolan stack jag och annie till pappa o hämtade pengar och sen till stan för att fixa present till beckasnäcka, och det tog typ en timme för kassörskan att hjälpa oss, eheheee. Sen gick vi och käkade hamburgare och hade allmänt roligt på ett eget litet vis :) Sen gick vi till torget o jag hoppade på 2an hem. När jag kom hem satte jag mig här och here I am. Btw, jag har fått dille på denna låten!
Puss o kram! ;*

Inga kommentarer: