onsdag 1 september 2010

ooooo

Hej allihopa! Klockan är snart 9 och jag ska bege mig till bussen och skolan om en timme, sweet med sovmorgon. Igår hade vi också sovmorgon men då glömde jag totalt bort det så jag kom två timmar innan vi började (bra felicia!) så då passade jag på att göra lite på spanskaläxan, hoho. Idag har vi simning och ja, jag har ju blondsprayat min hårbotten så det kanske blir grönt i kloret, yes! -.- Wish me luck säger jag bara. Igår var det vanlig skola med matte B och jag är ingen naturbegåvning när det gäller matte så när alla satt där och fattade såg jag ut som ett frågetecken, haha. Nej men detta kanske kan bli bra nu när vi har en normal lärare. Iallafall, efter skolan igår blev det stan med tina och carl, och sen efter det mötte jag upp emelie och gick lite med henne o såå, trevligt! Idag ska jag verkligen börja på alla läxor, ehm vadå planering? Kvällen innan, jadå! Nä nu ska jag föna mitt hår och sminka mig lite grann och sen springa iväg till bussen. Men innan dess lägger jag in en spotify-länk för ni bara måste hålla med om att denna låten är kalas! DJ Jose – Turn The Lights Off - Single Edit
Puss felicia :*

Inga kommentarer: