fredag 3 september 2010

övertrött

Hej allihopa! Galen dag idag. Gick upp tidigt, fixade mig, åkte bussarna till skolan och där blev det frulle. Annie fick damp och sparkade på sin plånbok för att hon inte hade tillräckligt med pengar i den. (haha eller?) Sen flöt dagen på som i trans. Alla var sjuuukt övertrötta och på historia-lektionen blev det helt sjukt. Garvade nonstop i 50 minuter.
Becka: Asså på fredagar har vi så jävla långa lektioner...!
Per (lärare): 50 minuter?
Becka: Ehm.. detta är en av de kortare.
Haha Tina ritade lite hår i Annies armhåla. Sen var det lite om carpe diem också o såånt. Sen iallafall, efter skolan stack jag, Tina, Becka och Carl till stan för fika. Där mötte vi upp Beckas kompis Emelie och sen kom även Annie, Linus och Beckas pojkvän Cj. Sen var det lite skratt o såå på först grafitti sen espresso house. Galet vad roligt man kan ha när man är trött. Jag har haft huvudvärk i 3 dagar nu på grund av skratt. Hoho. Imorgon blir det party party och på söndag är jag så illa tvungen att ta tag i plugget. Nu är det läge för Oskyldigt dömd med micke p! :D Här kommer en bild på hur jag ser ut nu;

1 kommentar:

Annika Lilja sa...

Såna här roliga grejer kan man skriva på skolbloggen också. Det behöver ju inte handla om innehållet i Pers föreläsning precis, eller genomgång av andragradsekvationer.