lördag 4 december 2010

fuck you all

Haha igår vart jag och Annie i stan och kollade Idol och sånt mysigt, men då kom vi på att vi var tvugna att lyssna på "fuck you all". Haha, den från Eva och Adam - serien. Shit, awesome! Sen gick vi ut och kom på att vi inte pallade Bahnhof så ja, vi gick mest runder i stan och pratade med folk vi inte känner och var allmänt fräsiga. Sen vid 01:30 ungefär åkte jag hem till pappa och sov där och vaknar idag med världens potatis i halsen. Imorse kom jag ut i köket och låter som om jag svalt en pära hel som sen fastnat i halsen min. Nice.. eller inte. Halsfluss har jag sannerligen inte tid med. Alls. Skolarbetet står mig upp i halsen redan så icke.
Nu ska jag strax äta lite sushi och sen dricka te hela kvällen och hoppas på att potatisen smälter. Får väl äta pencilin och ta äckligt halsprov hos farbror doktorn på måndag annars, åh. Klarar inte av dem pinnarna man får ner i halsen, aldrig gått med på det visserligen, men jag kommer klökas om jag måste. Så nääe.
Puss på er darlings ;*

Inga kommentarer: