tisdag 7 december 2010

take another little peace of my heart now baby

Hejsan. Tisdag idag väl? Jag är hemma från skolan idag med eftersom jag har fått världens brakförkylning. Måste egentligen till skolan imorgon fast det inte är så smart.. Men hinner inte missa mer.
Just nu sitter jag och pluggar lite, och kom på att jag glömt historian i mitt skåp i skolan så kan inte plugga den idag. Ska fortsätta plugga nu och hoppas att paniken släpper lite.

Har ätit två knäckemackor idag med tre pressade vitlöksklyftor. Love it! Det är bra om man vill bli av med förkylningen snabbare + att det är så himla gott! :D Blir nog en del sånna mackor för mig idag.

Jag har lock för båda mina öron också till råga på allt liksom, haha. Måste ha skyhög musik igång för att jag ska höra. Fast näe, nu ska jag fortsätta plugga.


Typ såhär känner jag mig nu.

Puss & kram Isa

2 kommentarer:

Anonym sa...

Usch och fy... :-(

Krya på dig, älsklingen min! <3

Anonym sa...

Åh krya <3