tisdag 4 januari 2011

heppelihopp

Blev ett till inlägg idag! Inte för att jag har så mycket nytt att komma med, men jag är rastlös så. Håller på att packa för fullt inför tomorrow. Håller på att ladda ner "Vuxna människor". Haha, jag vart tvungen att gå in på Google och söka på "Filmer med Mikael Persbrandt" och då kom det upp en hel lista, där bland annat denna filmen vart med på. HUR AWESOME?! Tihihi, puss!Laddar även ner "Rederiet", hela säsong 1 eftersom jag vart inne på Lollos blogg och såg att hon laddat ner det. Blev påmind om hur bra jag tyckte det var så jag gick in på Youtube och såg lite på ett avsnitt. Kanon dethär ju!
Nä, nu ska jag inte uppehålla er längre! Pusselipusspuss!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du vet att det är olagligt att ladda ner va? Jag kan princip kalla dig för tjuv nu, bara en tanke.

Isa sa...

Äh, regler hit och regler dit. Vem laddar inte ner filmer liksom? Vem är du som kommenterar förrsten?

Yo mitt namn är Annie, den cooola! sa...

hehehe , ngn som hade tråkigt en kväll och ville se din reaktion puss på dig babe och jag lääser din blogg dagligen;) haha <3

Isa sa...

Puh, trodde nästan det var en snut! Fast nä, det trodde jag inte.. Awh gör du? Puss på dig snyggo <3

Anonym sa...

hihi<3