tisdag 25 januari 2011

snowfuntime!









Hejsan! Idag har vi vart på Vallåsen med skolan och det vart såå roligt! Åkte snowboard för i princip första gången i mitt liv och trodde typ att jag skulle vara bra i början men ack så fel man kan ha. Trillade säkert 200 gånger på första åket i stora backen som för övrigt tog 40 minuter o ta sig ner för, MEN när jag nästan dog av skrattanfall över att jag sett rätt patetisk ut kom Björn till räddning. Han lärde mig jättefort och redan andra åket klarade jag i rasande fart utan att ramla mer än kanske 3 gånger på hela backen!
Som ni ser på bilderna har vi haft jätteroligt och jag längtar till nästa gång jag ger mig ut i backen, det lär nog ta sin tid men åh så bra det blev!
Träffade även kusin Filip och visade mina skills haha, kul! Morfar vart snäll o körde mig till Båstad imorse eftersom det fanns vissa oklarheter med bussarna. :)
Nej nu kallar snart John Blund.. Herregud klockan är ju bara halv 8.. Hehe kanske slocknar vid 8. Natti natti my dear's!

Inga kommentarer: