fredag 11 mars 2011

long time no see



Hejsan! Längesen sist dårå. Har haft mängder att göra i skolan, bland annat den högst intressanta boken Candide som vi vart tvugna att läsa i svenskan. Satt med den från 16.00 till långt in på kvällen igår. Suckish, men blev donedone! Duktig_tjej_93.
Sen har jag även varit på körskolan och kört min första lektion! Gick askalas om jag får uttala mig om den saken själv. Fick inga motorstopp och han sa till mig att jag vart dooktig.

Nu idag efter skolan stack jag till mormor och morfar, fikade, fick skjuts hem och satte mig här. Ikväll ska jag chilla järnet då jag är helt död efter en vecka full av skolarbete upp till halsen. Imorgon ska jag äta på Chai Hong i stan med Becksi och Ann. Mys! :)

Nu ska jag kolla igenom etiken eftersom vi har prov på måndag. Skönt att få det överstökat då jag inte har varken tid eller ork för det nu i helgen. Lägger in en bild från körskolan också!
Drove by me ;)
Ciao!

Inga kommentarer: