tisdag 20 mars 2012

pluggmode

Denna kvällen ska bestå av plugg, plugg och åter plugg. Älskar skolan, önskar att den aldrig tog slut. Låt det bli juni nu!
Har idag haft utvecklingssamtal i skolan, gick som väntat. Ligger bra till i alla ämnen - utom engelska C... Får skärpa mig i det nu och verkligen anstränga mig fram till studenten, men det är ju så sinnes svårt när vi har projektrapportskrivning, prov hit och dit (har 2 prov imorgon, hjälp!). Förutom det har jag varit på strålande humör idag, glad från topp till tå! Har sånna lyckorusdagar där jag är megaglad utan no reason, underbart men skumt!
Har även varit sjukis hela helgen, woop woop. Snorar lite fortfarande så hoppar träningen och yogan idag. Ska istället ge mig på religionen nu tänkte jag. Till hjälp har jag bananpengar (skuren banan bara) och te med massa nyttigheter för magen! Nu kör vi:))

Inga kommentarer: