tisdag 27 mars 2012

workout

Från idag :) Orkade inte pallra mig upp halv sex imorse & mamma skulle inte heller, så tog en runda efter skolan istället! Riktigt nöjd, sprang hela tiden utan att gå något alls, men fick dock himla skoskav igen blääh. Trots att jag provade att ta ut inläggen i skorna & tejpa fötterna gick det inte, skinnet skavs fortfarande av. Efter det blev det styrka i trädgården och sen solade jag en halvtimme, skööönt!
Haha det är typiskt mig att ge mig in på något sånthär och verkligen ge gärnet och kötta, men sen inse att jag inte orkar och då ge upp hehe.. Ska verkligen försöka att inte droppa detta med att springa varje dag nu. Imorgon blir det cykling till skolan med Becka så är ändå taggad till att fortsätta.
Ikväll blir det biomys, kvarteret skatan-filmen, gosh som jag längtat efter den så får hoppas den är bra!
Pusspuss

Inga kommentarer: